środa, 30 listopada 2016

Magia

Każdy z nas żyje marzeniami. Chciałby w końcu wyjść z cienia innych i zabłysnąć najjaśniejszą gwiazdą. Czy to możliwe? Niestety w normalnym życiu nie, ale nasz świat jest magiczny i dzięki temu może się wszystko zdarzyć. Biedak może zostać milionerem, a szara myszka może zostać królową balu. Ale jak to jest możliwe? Wystarczy trochę szczęścia, które nie wiemy dlaczego nas dotyka. Być może ktoś nam wyhaftował naszą przyszłość i nieważne cobyśmy nie zrobili to i tak nie mamy wpływu na nasze życie. Dzisiaj może się wydawać, że kłócę się sam ze swoimi myślami, ale to jest tylko inne spojrzenie na nasze życie. Może to są tylko moje marzenia, chciałbym aby nasze życie było magiczne. Dlatego w każdym zwykłym zdarzeniu potrafię zobaczyć magię. Cudowny zachód słońca, ulica oświetlona pomarańczowym światłem latarni oraz widok zamglonych Beskidów, które widzę każdego dnia wracając ze szkoły. To magia, to jest coś co sprawia, że nasze życie staje się piękniejsze. Również szkoła to magiczne momenty. Spojrzenie drugiej osoby w Twoim kierunku lub rozwiązanie zadania. Może trochę przesadzam, ale chce pokazać, że wszędzie widać magię. To tylko od nas zależy czy ją widzimy. Jednak nie zawsze jej widzimy, ale wiemy że działa. Coś sprawia że tracimy zmysły, jakby jakiś urok nas opętał i robimy rzeczy, które nigdy byśmy nie zrobili będąc o zdrowych zmysłach. Być może to magia, a może to tylko nasza dusza, które potrafi zawładnąć nad naszym umysłem. Jednak to prawdziwy świat, a ja chciałbym być w świecie gdzie wszystko jest możliwe. Tak mam marzenia do, których dążę, ale chciałbym być w świecie, w którym potrafiłbym zniknąć i zacząć życie z nową kartą. Albo cofnąć się w czasie i sprawdzić co by się stało gdybym coś więcej powiedział, albo zamilkł. Nigdy nie wiem co by było gdyby, ale chciałbym zobaczyć. Jestem pewien, że każdy chciałby spełnić swoje marzenia za pomocą magicznej różdżki, ale co by to dało. Być może nasze życie stałoby się za łatwe, ale nie mogę tego stwierdzić bo tego nie sprawdziłem. Ile was takich pytań dręczy? Jestem pewien że miliony, ale to bez znaczenia, gdyż nigdy nie poznacie na nie odpowiedzi. Chciałbym czasami opisać co czuje, ale znowu budzi się we mnie taka ściana, której nie mogę pokonać. Słuchać serca czy rozumu? Kiedy jest prawdziwa magia, a może jej szukam na siłę wszędzie. Chciałbym znać odpowiedzi na tę pytania, ale ich nie poznam. Dla mnie aktualnie są to najważniejsze problemy. Dlaczego? Bo podstawowe pragnienia mam zaspokojone, dlatego próbuje zaspokoić tzw. sferę wyższą. Nie jest to łatwe, ponieważ taką magię jaka chciałbym żeby istniała niestety nie istnieje. Dlatego musimy się codziennie męczyć. Ale jaka satysfakcja. Dlatego codziennie się męczę, żeby to napisać. Pisanie sprawia mi przyjemność, ale żeby zachować systematyczność to bardzo ciężkie zadanie. Mam nadzieję, że zauważyliście magię otaczającą Was dookoła, bo ja ją już zauważyłem. Niestety to nie jest prawdziwa magia. Czy życie bez Magii jest lepsze? A może dzięki temu jesteśmy wyjątkowi? Na tę pytania każdy z Was musi sobie sam odpowiedzieć.
LeLoupSoiltaire

P.S.
Pewnie tak piszę, bo szukam magii w życiu. Zjawisko paranormalne czym są dla Was, bo dla mnie to nie jest magia. Czasami chciałbym, aby moja historia skończyła się jak z bajki. Czy to możliwe? Czas pokaże, jak i kilka odpowiedzi na moje pytania dotyczące naszej egzystencji.



Jeśli Ci się podobało to poleć to znajomym, bo to dla mnie bardzo ważne, aby moje myśli docierały do osób, które szukają równowagi w swoim życiu:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz