wtorek, 22 listopada 2016

Śmiech na sali

Coś co jest dla mnie ważną wartościom to czystość. Nie rozumiem osób, które się tego wstydzą. Ostatnią w internecie spotkałem się z pytaniem co mam zrobić z tym, ponieważ wszyscy się z tego śmieją. Ja, nie wiem co bym z tym zrobił. Jednak po zastanowieniu, odpowiedziałbym że Ty nie możesz być tak jak ja, a ja mogę być w każdym momencie taki jak Ty. Ale po co być takim samy jak bardzo wiele osób? To pytanie dla każdego Was. Uważam że nasza sfera intymna powinna być dla tej jedynej osoby. Jeśli zachowacie wstrzemięźliwość to jestem prawie pewny, że nigdy nie zdradzicie tej jedynej osoby. A o to chyba chodzi, aby mieć udane życie. Jeśli Wy tego nie zachowujecie to nie oczekujcie od drugiej strony tego samego. Więc teraz apeluje do obu płci. Mężczyźni musicie być cierpliwi, gdyż kobiety wszystko biorą bardziej emocjonalnie, więc każde złe słowo one przeżywają znacznie bardziej niż Wy. Nie mówię już o złamanych sercach. Do kobiet, nie utrudniajcie mężczyzną zachowania czystości. My jesteśmy wzrokowcami, więc bardziej zwracamy uwagę na wygląd. Jednak nie zapominajcie, że zdarzają się wyjątki. Akurat jeśli chodzi o uczucia to pośpiech jest niewskazany. Ja niestety już kilka razy zostałem uprzedzony, ale się cieszę, gdyż tę dziewczyny nie okazały się zbyt dobre dla swoich chłopaków. Ja chciałem je tylko lepiej poznać. Teraz mam zasadę, że za nim z kimś będę to muszę bardzo dobrze poznać tę dziewczynę. Poprzez rozmowę, wspólne wyjścia, a nawet głupie zabawy, które mogą się wydawać dziecinne. Myślę że moje podejście jest dobre i mam nadzieję, że już nikogo nie skrzywdzę
LeLoupSoiltaire


Nie przepadam za tym wykonawcą, ale piosenka bardzo mi się podoba: Let Me Love You

1 komentarz:

  1. Jeśli Ci się spodobało to poleć to w Google lub skomentuj - dziękuje za każdą aktywność na stronie

    OdpowiedzUsuń