czwartek, 17 listopada 2016

Różnica pokoleń

Czy to nie przypadek, że piszę o przemijaniu akurat w moim 50 poście. Chyba to nic nadzwyczajnego. Dzisiaj spotkała mnie niemiła sytuacja. Starsza pani zapytała mnie czy jechał autobus. Pierwsze nic nie usłyszałem, bo miałem słuchawki na uszach, ale po chwili się domyśliłem, że ta pani chciała coś ode mnie.  Nie myliłem się. Po chwili gdy ściągnąłem słuchawki zobaczyłem jak pani pokazuje na mnie i mówi jak to jest młodzież nie do zniesienia w dzisiejszych czasach. Tej pani chodziło głównie o to, że słucham muzyki przez słuchawki. Niestety się trochę zasmuciłem, ale zrozumiałem, że świat zmienia się w coraz szybszym tempie. Następuje naturalna selekcja, osoby które się nie przystosują to nie dadzą sobie rady. Na całe szczęście te osoby żyją we własnych stadach gdzie mogą się porozumiewać w sposób dla nas niezrozumiały. My też tworzymy stada, które są niezrozumiałe dla innych stad. To tylko kwestia czasu kiedy przejdziemy do muzeum, gdzie prawie wszyscy o nas zapomną. Tak jest kolej rzeczy, że starsi muszą robić miejsce młodszym. Ale przestroga dla moich rówieśników. Nie zapominajcie dzięki komu możemy, żyć w taki sposób. Dzięki starszym osobą, które walczyły podczas wojen, czy dzięki osobą które oddały życie w nierównej walce z komunizmem. Nigdy się nie podawali. Dlatego mimo wielu nie miłych sytuacji szanujcie tę osoby, nawet gdy nie mają racji. Oni się nie nauczyli naszych czasów, oni nadal żyją w swoich. Zupełnie innych niż są teraz. Czy życie nie będzie lepsze, gdy będziemy żyli w pokoju?
LeLoupSoiltaire

Tu zamieszczam link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=obvizJRnezA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz