środa, 23 listopada 2016

Świat do poprawki

Za dużo mówimy o zmianie świata, a za mało świat zmieniamy. Za dużo mówimy o miłości, a za mało kochamy.
[ Janusz Ziarenko ]

Piękny cytat niestety bardzo modny ostatnio. Wiele osób tylko mówi, że coś musi zrobić, a i tak nic z tym nie zrobi. Sam wiem po sobie, mam świetne pomysły do realizacji, jednak nie potrafię ich realizować w sposób mnie zadowalający. Dziś miałem próbne egzaminy z matematyki. Jak mi poszły? Lepiej nie pytać. Ale jestem sam sobie temu winien. Nie potrafię od pierwszej klasy, zmienić systemu nauczania. Jeśli przez 9 lat nic nie musiałeś robić, a i tak miałeś piątki. Dzisiaj to nie starcza i obudziłem się z kubłem zimnej wody na głowie. Nie jest to przyjemne, ale wiem że muszę zacząć działać. Również chce pomagać innym i z tym to nie mam problemu. Często jeśli coś obiecuje to wykonuję swoją obietnicę. Jednak to nie jest łatwe, ale znacznie łatwiej mi przychodzi niż nauka. Chyba nie lubię się uczyć, ale chciałbym uczyć. Taki mały paradoks. Ostatnio coraz bardziej się do tego przekonuje. Ale wracając, czemu nie potrafimy zmienić tego świata? Chyba zbyt dużo od siebie wymagamy. Nasz świat trzeba zmieniać powoli, małymi kroczkami aby go nie zniszczyć. Jutro bądź uprzejmy dla każdego kogo znasz. Pojutrze pomóż przy pracach porządkowych w domu. Za trzy dni ugotuj obiad. Za cztery zrób już coś dla osób, które nie znasz i tak małym kroczkami wciąż naprzód i naprzód. Jeśli się będziesz zatrzymywał to tak jakbyś się cofał, bo świat ciągle się rozwija. Teraz od Ciebie zależy co zrobimy z tym światem. Czy się zmieni na naszą korzyść, a może się będzie rozwijał niezależnie od Was? Wybór należy do CIEBIE. Koniec części pierwszej
LeLoupSoiltaire

Tu zamieszczam link do piosenki: Big Big World


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz