piątek, 25 listopada 2016

Strzał w 100

To jest to do czego każdy dąży, A jeśli się uda z tego żyć to spełnienie marzeń. Chyba każdy ma swoją wymarzoną pracę? A co zrobiliście, aby w niej pracować? Nic, to jeszcze nie jest za późno. Na cele naszego życia będzie za późno dopiero kiedy przeminiemy. Ja sobie ostatnio postanowiłem pisać, bloga i jestem w tym wytrwały. Nie wiem komu, ale w tym miejscu muszę podziękować osobie, która każdy mój post poleca, to mnie motywuje do jeszcze większej pracy. A każde wyświetlenie szczególnie z zagranicy powoduje we mnie wybuch euforii. Za każdym razem chce, aby moje posty były coraz lepsze. Ale nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Zaś moim marzeniem od kilkunastu lat jest kariera piłkarza. Szukam różnych konkursów, turniejów i testów, ale można powiedzieć, że to Syzyfowa Praca. Ale mam coś czego nikt mi nie zabierze. Mam własny cel do, którego będę dążyć tak długo, aż go nie osiągnę. Szkoda, że nie mam takiego samozaparcia do nauki. Mam w tym roku maturę, ale co mam być to będzie. Mam kilka planów, więc żaden wynik mnie nie zaskoczy. Być może za niedługo (czyli w przyszłym roku) dostaniecie post, w którym dołączę link z moją muzyką. To  dzięki temu blogowi sam się rozwijam i przestaje się bać swoich decyzji. Zawsze się czułem traktowanym jak małe dziecko, ale to się zmienia i Wy możecie być obserwatorami tego okresu. Mogą się zdarzać wpisy, które w przyszłości będą się kłócić z moimi poprzednimi wpisami. Ale musicie pamiętać, że ja jestem w okresie, w którym osiągam dojrzałość i ciągle się zmieniam. Więc teraz do Was prośba jeśli chcecie na jakiś konkretny temat post to napiszcie, będę bardzo wdzięczny, gdyż zdobywać całkiem nową publiczność. Ale ta, która jest ze mną od początku i zna mój każdy post jest dla mnie najważniejsza. Dzięki Wam już mam plany na przyszłość, bo te dzisiaj to moje cele ze sfery marzeń, ale o najbliższej przyszłości dowiecie się niedługo. Jeśli chcesz skomentować to nie krępuj się:)
LeLoupSoiltaire




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz