niedziela, 6 listopada 2016

Leniwy dzień

Każdy z nas musi czasami odpocząć, ale jak we wszystkim trzeba znać umiar. Niestety z odpoczynkiem ostatnio mam problem, gdyż za bardzo się rozleniwiam.Nic konkretnego nie robię. Jutro już poniedziałek i czas na kolejny powrót do szkoły i znowu z tego lenistwa, trzeba się przełączyć na tryb pracownika. Jednak jeśli odpocząłem fizycznie to moja psychicznie bardzo się zmęczyłem. Takie zwykłem problemy nastolatka. Co chce robić w życiu? Czy wybór kierunku na studia jest wyborem moim własnym, czy pod wpływem społeczeństwa. Zwykła tęsknota za drugim człowiekiem i czasami brak drugiej osoby, z którą mogę się podzielić swoimi przemyśleniami. O piłce nożnej, o moich przemyśleniach, o sporcie, o pogodzie czy nawet zwykłych pogawędkach na tematy całkiem bezsensu. Chciałbym w końcu aby ...........
LeLoupSoiltaire


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz