niedziela, 6 listopada 2016

Dobro zawsze wróci?!

Codziennie w szkolę widzę dziesiątki twarzy. Większości z nich to dla mnie osoby anonimowe. Jednak jak ja mają swoje problemy. Zawsze gdy widzę smutek, każdej z tych osób mam ochotę, zapytać co się stało - jednak po chwili coś mnie blokuje i idę dalej. Co jakiś nieznajomy będzie wplątywał się w moje życie? Jednak komuś na nim zależy :) Jestem pewien, że na świecie jest wiele podobnych osób do mnie. Często zwracam uwagę na twarz jednej z dziewczyn, a dlaczego? Bo widzę w niej wiele cierpienia i nadziei na lepsze jutro. Zupełnie jak ja, a jednak inaczej. Może tak nie jest a ja na siłę poszukuję podobieństwa - NIE WIEM. Ale wiem, że każda osoba, która liczy na moją pomoc otrzymuję ją ode mnie. Ja zawsze jestem na ostatnim miejscu, gdyż nie potrafię patrzeć na cierpienie drugiego człowieka, bo znam to uczucie. Czy ze mną coś nie tak? Z dnia na dzień wydaję mi się, że różnie się coraz bardziej od moich kolegów. Może wolniej dojrzewam, albo szybciej. A może jest to spowodowane moim doświadczeniem, ale codziennie dziękuje za wszystko co dobre mnie spotkało, gdyż wiem że mogło być gorzej. Zawsze pomagam, bo chce aby było lepiej a nie gorzej, bo wierzę że kiedyś to dobro do mnie wróci. Wy też pomagajcie, gdyż do Was też dobro wróci. Pamiętajcie lepiej jest dawać niż żądać, to daje większą satysfakcję. Dobro zawsze wróci
LeLoupSoiltaire

Link do muzyki, która daję mi nadzieję: https://www.youtube.com/watch?v=lqYQXIt4SpA 

1 komentarz:

  1. Zawsze wraca.Ale prawie nigdy z tej samej strony w którą go wysyłasz.

    OdpowiedzUsuń