czwartek, 29 września 2016

Inne związki

Hej! Dzisiaj nie mam kompletnie pomysłu na post, ale przypomniał mi się pewien komentarz z innego postu, gdzie odpowiedziałem, że coś napiszę na ten temat. Chyba najtrudniejszy dla mnie post, bo ciężko mi się zabrać do tego. Jakie mam zdanie do związków homoseksualnych? Tego nie wiem ja sam. Znam kilka takich osób i one są naprawdę normalne, bardzo nie lubię tego co robią, ale to akceptuje, gdyż każdy człowiek ma prawo do wyboru. A czy ktoś z Was zastanawiał się dlaczego, mężczyźni chcą być kochani przez mężczyzn, a kobiety przez inne kobiety. Może po prostu odnieśli ogromną porażkę w życiu i nie czują się na tyle męscy/kobiecy, i muszą szukać tego u innych osób, niestety i tak tego nie znajdą, bo to nie jest to czego szukają. A czego szukają? Akceptacji przez bliskich, poczucia, że nie są przegranymi oraz po prostu najczęściej zwykłej miłości. Więc wracając do głównego wątku nie jestem za takimi związkami, ale je akceptuje, gdyż akceptuje każdą inność. Przecież nie mogę nienawidzić osobą za to jaka jest, a jedynie mogę potępiać jego czyny, gdyż w głębi serca każdy jest dobry, nawet największy złoczyńca :)
LeLoupSoiltaire



Tu link do piosenki siostry byłego żużlowca :( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz