czwartek, 22 września 2016

Związki

Co mam myśleć o związkach? Nie spodziewałem się tak trudnego tematu, ale postaram się z nim zmierzyć. W świecie, w którym nasza prywatność jest fikcją, a rodzice martwią się czy są dobrymi przyjaciółmi swoich dzieci jest to problem bardzo poważny. Nie potrafimy siebie szanować nawzajem.Każdy myśli tylko o sobie i nie liczy się z uczuciami drugiej osoby. Jeśli już "poważne" związki się zaczynają w wieku 12 lat, a dzieci chodzące do klas elementarnych już znają takie pojęcia, które kilka lat wcześniej były nieznane dla nastolatków-PRZERAŻAJĄCE! Więc uważam, że pewna granica została znacznie przesunięta w dół. Ludzie na radzą sobie z rozstaniami i szukają ukojenia swoich problemów w kolejnych związkach. To niestety przenosi się na późniejsze życie, w którym ludzie przy większym problemie, rezygnują i szukają drogi na skróty. Co należy zrobić aby temu zapobiec? Nauczyć młodzież cierpliwości, ale to jest jak z motyką na słońce. Również rodzice odgrywają ogromną role, ponieważ muszą stać się rodzicami, a nie przyjaciółmi. Będzie to kosztowało wiele wysiłku, ale jest to możliwe. Patrząc na mnie, może miałem jeden związek i był to bardzo krótki, gdyż szukam tej jednej osoby na całe życie.Być może już jestem blisko celu, ale czas pokaże, czy to przyjaźń, a może połówka na całe życie. Jak to mówią: -Że Cię nie opuszczę aż do śmierci. Czy tak nie powinno być z małżeństwami?
LeLoupSoiltaire

Tu link hitu australijskiej piosenkarki:https://www.youtube.com/watch?v=VV1XWJN3nJo

1 komentarz:

  1. https://youtu.be/H6qsJcALHkM
    Tak losujesz te tematy, że się nie spodziewałeś takiego trudnego? XD

    OdpowiedzUsuń