piątek, 2 września 2016

Część siebie

Co się stanie gdy utracimy część siebie? Kim jesteśmy, bo chyba już nie sobą, a może się tylko rozwijamy. Co mamy wtedy zrobić? Życie jest nie ubłaganie i nic z tym nie zrobimy, jedynie możemy to zaakceptować. Co jeśli tego nie zrobimy? Będzie tylko gorzej, jeśli my siebie nie szanujemy to jak chcemy, aby nas inni szanowali? Wiem ze swojego doświadczenie, że kiedy przestałem się wstydzić kim jestem to moje życie okazało się łatwiejsze. Już nikt nie ośmielił się śmiać z mojej poprawności czy tego, że jestem znacznie spokojniejszą osobą niż inni, gdyż ja tego się już nie wstydziłem i się już nikogo nie bałem. Największym strachem dla Was możecie być Wy sami, ponieważ to Wy jako jedyni macie wpływ na swoje życie:)
LeLoupSoiltaire
Tu zamieszczam link do piosenki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz