wtorek, 6 września 2016

Bądź kim chcesz

Może prawnikiem, lekarzem, lalkarzem, pisarzem, czy nawet znawcą języka czeskiego - bądź kim chcesz. Nikt nie może Ci zabronić spełnienia Twoich marzeń. Postaw sobie jasne cele i staraj się do nich dążyć. Czy jest to trudne? Powiem Wam, że bardzo ja mam kilka marzeń, ale mam tak fajnego nauczyciela, który motywuje mnie abym wszystkie je połączył i dążył do ich spełnienia. Jedni powiedzą, że potrzeba dużo pieniędzy, a co za tym idzie dobrej pracy, ale czy dobrą pracą nie jest taka, którą kochamy. Jak niektórzy mówią z niewolnika nie zrobisz dobrego pracownika. Tak samo będzie z wami, jeśli nie będziecie spełniać się w swoim kierunku to będziecie niewolnikami. Ja chciałbym podróżować po świecie, otworzyć małą restaurację, grać w piłkę nożną oraz zająć się graniem w gry komputerowe. Niektórzy z Was pomyślą, że to głupoty. Być może, ale są to moje marzenia do, których będę tak długo dążył póki ich nie osiągnę. Przed studiami znajdzie się wielu doradców, którzy będą chcieli Ci pomóc, ja Ci radzę nie słuchaj ich, chociaż możesz, ale posłuchaj głosu swojego serca i bądź szczęśliwy :)
LeLoupSoiltaire

P.S. Bądźcie kim chcecie, a życie będzie weselsze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz