piątek, 16 września 2016

Czyste sumienie

Czy mam czyste sumienie? Czy mogę sobie odpowiedzieć że zrobiłem wszystko co było w mojej mocy? Ile mamy takich sytuacji w codziennym życiu. Może zacznę od marzeń. Co zrobiliśmy w kierunku ich spełnienia? Czy jesteśmy szczęśliwi z tego co osiągnęliśmy, jeśli nie to zróbcie coś w kierunku spełnienia swoich marzeń. Co ja robię w kierunku spełnienia swoich marzeń? Zacząłem podróżować po najbliższych terenach, gdyż chciałbym podróżować po świecie. Ale trzeba od czegoś zacząć więc w tym roku już byłem na Słowacji, w Czechach i może jeszcze gdzieś pojadę, ale ja prawie nic nie zrobiłem w tym kierunku. Tylko trzymam się swoich przekonań, które są nagradzane w różnych środowiskach. A Wy coś zrobiliście w kierunku waszych marzeń. Jeśli nie to wyjdźcie z domu i sprawcie aby świat Wasz i innych stał się piękniejszy, bo mój się zaczyna zmieniać w świat nie tylko czarno-biały, ale w kolorowy.
LeLoupSoiltaire

Tu zamieszczam link do prawdziwej klasyki: https://www.youtube.com/watch?v=Yam5uK6e-bQ 

P.S. To teraz popatrzcie sobie w lustro i udzielcie odpowiedzi na wszystkie pytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz