poniedziałek, 26 września 2016

Magnetyczne spojrzenie

Dzisiaj taki dziwny tytuł, bo postanowiłem połączyć dwie rzeczy, które mi się kojarzą z dzisiejszym dniem, a jest to fizyka i robienie zdjęć. Kartkówka, którą mieliśmy pisać, miała być straszna a jak się okazało była miła i przyjemna. Ile rzeczy w życiu wydaję się nam znacznie gorszymi niż są w rzeczywistości? Mnóstwo, ale trzeba codziennie naprzeciwko nich stawać i poznać je. Jak je poznamy nie są takie złe. A naszym spojrzeniem jest często aparat. Czemu chcemy wszystko dokumentować? Czy naszym najlepszym aparatem nie jesteśmy MY? Wydaję mi się że tak. My jesteśmy najlepszym aparatem na świecie. Potrafimy zrobić takie zdjęcia, których żaden aparat nie potrafi zrobić. Codziennie robimy milion zdjęć, a czy je pamiętamy? Nie zawsze, ale wystarczy iskra, która pobudza nasz magnez wspomnień, aby zobaczyć to zdjęcie, które chcemy przed naszymi oczami. Ja dzisiaj zrobiłem bardzo wiele zdjęć, ale jedno odzwierciedla nasze życie, które jest spiralą jak pole magnetyczne, w niektórych sytuacjach.
LeLoupSoiltaire
Tu link zamieszczam do piosenki, która pokazuje wspomnienia każdego:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz