środa, 31 sierpnia 2016

Zachód Słońca

Dzisiaj widziałem naprawdę piękny zachód słońca. Słońce znikające za górami było widokiem tak niesamowitym, że postanowiłem o tym napisać. Niestety nie mogłem nim się za bardzo nacieszyć, ponieważ grałem mecz i musiałem się skupić na piłce. Ale ile mamy takich momentów w życiu kiedy chcielibyśmy robić coś innego, a musi robić rzeczy, których w tym momencie nie mamy ochoty wykonywać. I co wtedy? Pójść za rozumem czy za sercem. Ten wybór zależy od każdego z Was czy wybierzecie drogę prostszą, ale znacznie dłuższą lub czy wybierzecie drogę trudniejszą, ale znacznie krótszą. Jedyną osobą, która ma wpływ na nasze życie jesteśmy MY sami.
LeLoupSoiltaire

Tu zamieszczam link do piosenki, która wpadła mi w ucho ostatnio :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz