wtorek, 25 października 2016

Małe rzeczy

Hej! Dzisiaj wracając do domu wieczorem (ma to ogromne znaczenie) cieszyłem się jak małe dziecko z kropel deszczu uderzających o moją twarz. Było to cudowne uczucie, kiedy mżawka chłodziła moją twarz. Nie wiem dlaczego, ale chciałem zacząć tańczyć i śpiewać. Mam tak bardzo często gdy pada deszcz. Czy to normalne? Nie wiem, ale dzięki tak wspaniałym momentom zapominam o wszystkich trudach dnia codziennego i przenoszę się w świat marzeń. Cieszę się że mam miejsce gdzie dobrze się czuję. Czuję się tam wolny i szczęśliwy. Warto mieć swoje miejsce, gdzie zawsze będziemy szczęśliwi. Dzięki temu nasze życie nabiera koloru i nawet szary deszcz umożliwia na zobaczenie świata w kolorowych barwach :)

LeLoupSoiltaire

Tu zamieszczam link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=87Q5PEjmrCU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz