poniedziałek, 10 października 2016

Kontuzja

Hej! Miałem ciekawy weekend. Niby się zaczął jak każdy, czyli od pobudki o 8 rano. Następnie zrobiłem sobie jajecznicę z 3 jajek i po dwóch godzinach wyszedłem na zbiórkę przed meczem. Jak zwykle dowiedziałem się co trener oczekuję ode mnie i moich kolegów. Mecz rozpoczął się o 12 i można powiedzieć, że nic wielkiego się nie wydarzyło przez 45 minut. Dopiero w drugiej połowie wszystko się wydarzyło. Padły bramka dla mojej drużyny, a potem drużyna przeciwna wyrównała. Niestety pod koniec meczu wydarzyło się coś strasznego- kontuzja mojego nadgarstka, a że wcześniej był złamany to się o niego zacząłem martwić. Po meczu zastanawiałem się co by było gdyby. Nasze błędne decyzje z przeszłości mogą mieć wpływ na przyszłość i teraźniejszość. Patrząc na tak błachom sprawę jak kontuzja mojego nadgarstka można zauważyć kilka analogii do naszego życia. Błędna decyzja z przeszłości nawet zamieszczenia obraźliwego posta może mieć wpływ na naszą przyszłość. Jak już kiedyś mówiłem nasza przeszłość może się odezwać w najmniej spodziewanym momencie, dlatego uważajmy na to co robimy.
LeLoupSoiltaire



Tu zdjęcie pokazuje czar tego co ohydne i wstrętne

Link do piosenki, która być może jest ostatnio bardziej znana w Polsce: https://www.youtube.com/watch?v=IrH_7r53EKY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz