poniedziałek, 24 października 2016

Przyjaźń

Życie nigdy nie jest łatwe, ale zawsze można liczyć na przyjaciół. Dzisiaj w szkolę widziałem zarazem bardzo smutny i fajny widok. Za mną w kolejce do sklepiku, zauważyłem zapłakaną dziewczynę, która wyglądała na bardzo przygnębioną. Już chciałem się zapytać co się stało, ale spostrzegłem dwie dziewczyny, które podeszły do tej dziewczyny. Były to jej przyjaciółki, które ją pocieszyły. Godzinę później widziałem tę samą uśmiechniętą dziewczynę. Czy to nie piękne? To się nazywa prawdziwa przyjaźń - bezinteresowna. Zaś prawdziwych przyjaciół poznaję się w biedzie. Czy to prawda? O tym co myślę na ten temat dowiecie się następnym razem. Wy też macie takich super przyjaciół, nie kolegów, znajomych tylko przyjaciół :)
LeLoupSoiltaire
To są osoby, które w ciągu kilku chwil z wrogów na 90 minut zamieniają się w przyjaciół.
Walczą jeden za drugiego i nigdy się nie poddają.



1 komentarz:

  1. Przyjaźń to jedna z ważniejszych rzeczy w życiu człowieka. Niestety w dzisiejszych czasach bardzo trudno znaleźć prawdziwego przyjaciela. Jak już go mamy, powinniśmy traktować go jak nasz własny skarb. ;)

    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń