sobota, 10 grudnia 2016

Sztuka dawania

Zbliża się wyjątkowy okres. Zbliżają się święta. To czas rodziny i czas prezentów. Dla mnie to czas kiedy moje małe marzenia się spełniają, ale również to moment kiedy ja mogę spełnić czyjeś marzenia. Na całym świecie możemy znaleźć wiele fundacji, które pomagają rodziną podczas świąt. Ja w tym roku będę zaangażowany w Szlachetną Paczkę. Może mój wkład będzie nie wielki, gdyż nasza klasa jak i cała szkoła, zamiast prezentów mikołajkowych chce pomóc i spełnić marzenia jednej rodzinie. Każda osoba może wziąć udział w tej akcji. Wystarczy tylko trochę dobrych chęci. Ja jestem osobą, która ma pomaganie innym w swoich genach, ale kiedyś to mojej rodzinie pomagano. Kilka lat temu pamiętam najlepsze święta w życiu. Dostałem prezent, o którym zawsze marzyłem. Był to rower. Nawet mam go nadal, tylko na nim nie jeżdżę, ale mogłem go dostać, ponieważ jakaś dobra osoba mi go kupiła. Ale podczas tamtych świąt cieszyłem się ze zwykłych rzeczy takich jak mąka czy makaron. Cieszyłem się z uśmiechu rodziców. To dzięki ludziom dobrej woli moje święta były wspaniałe. Ich szlachetna paczka ucieszyła całą rodzinę. Od tamtego czasu ludzie nam różnie pomagali, a nawet bezpośrednio mi pomagali. Dlatego mając trochę lepszą sytuację zawsze pomagam innym. Dla mnie najważniejsze są uczynki. Pieniądze można mieć i można się z nich cieszyć, ale jak już kiedyś mówiłem trzeba mieć osobę z którą można się cieszyć. Lepiej jest dawać niż brać. Nasze prezenty kiedyś ulegną zniszczeniu i co wtedy. Zaś uczynki pozostaną zawsze w naszej pamięci. Ostatnio jedna osoba wylosowała mój prezent. Zgadnijcie co w nim było? Można powiedzieć, że był to kupon na dwie przysługi, możliwe do wykorzystania w każdej chwili. Dałem taki prezent, ponieważ zapomniałem coś przygotować, ale uważam że mój prezent był najlepszy. Był to uczynek, który będzie mógł zmienić czyjąś przyszłość, a nawet ją ułatwić. Pomagajcie innym. Uśmiech i szczęście drugiej osoby to najlepszy prezent jaki może dostać. Mogę Was o tym zapewnić bo znajdowałem się po dwóch stronach barykady.
LeLoupSoiltaire



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz