sobota, 24 grudnia 2016

Rodzinne święta

Kilka dni nie pisałem, ale jak to przed świętami trzeba było wszystko załatwić, aby nic się za nami nie ciągłą w Nowym Roku. Wszystko co stare powinno zostać w Starym Roku, a w Nowy powinniśmy wejść z czystą kartą. Czym są święta? To czas kiedy kupujemy sobie prezenty, widzimy się z całą rodziną oraz spędzamy wspaniałe chwile. Jednak nie dla każdego to tak wspaniały dzień w roku. Dla mnie święta zawsze były momentem kiedy czekałem, na paczkę słodyczy, którą otrzymywałem pod choinkę i starałem się tak robić, aby one starczyły mi do moich urodzin. Jednak będą starszy, już nie zależało mi na słodyczach, a tylko na prezentach. Chciałem najnowsze gry komputerowe, zabawki czy sprzęt piłkarski, jednak nie dostrzegałem tego co najważniejsze. Każdy z Nas przechodził przez różne okresy świąt, jednak nie każdy sobie uświadomił co najważniejsze. Dla rodziców jest najważniejsze aby usiąść ze swoimi dziećmi przy jednym stole. Dlatego często stoły wigilijne są tak wielkie, bo każdy musi się przy nim zmieścić. Zaś dla dzieci jest ważne to, że chociaż w ten jedyny dzień w roku, wszyscy usiądą przy jednym stole. A nie jak jest w większości rodzin, że każdy je posiłek gdzie indziej i o różnych porach. Jednak przychodzi taki czas, że my to wszystko będziemy potrafili docenić, tylko dla Nas najlepiej, aby on przyszedł jak najszybciej. W tym roku chciałbym aby święta przeszły jak najszybciej. Niestety nie czuję magii świąt. Rodzina jest w różnych krańcach i przestrzeniach całego świata, a ja z mamą będziemy razem spożywali ten rodzinny posiłek. Nigdy na święta nie patrzyłem na święta w ten sposób, dopiero teraz chciałbym być z całą rodziną przy jednym stole, nawet bez jedzenia i prezentów, po prostu żeby być razem z nimi.
Tak już jest z nami ludźmi, dopiero potrafimy docenić to co mamy kiedy to stracimy. Pamiętajcie, że Boże Narodzenie to czas, w którym musicie być z rodziną, bo rodzina jest najważniejsza. Zaś jeśli jesteście samotni i myślicie, że nic nie znaczycie, to jest pewna Istota dla, której jest bardzo ważni. Ona zawsze będzie waszą rodziną. Będzie waszym Ojcem.
LeLoupSoiltaire

Tu zamieszczam link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=mWRsgZuwf_8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz