środa, 7 grudnia 2016

Kamień u szyi

Każdy z nas jest podobny, ale wyjątkowy. Mamy prawie te same umiejętności, ale największą różnicę robi głowa. Jeśli ktoś wierzy we własne umiejętności to łatwiej mu osiągnąć sukces. Żeby mieć sukces to trzeba znać własną wartość. Ale tutaj też trzeba uważać, gdyż trzeba osiągnąć złoty środek. Zbyt niska samoocena spowoduje, że będziemy każdego słuchać nie mając własnego zdania. W tym wypadku kim będziemy? Niestety nikim, tylko szmacianą kukiełką, którą każdy kieruję. Nie będziemy mieli wpływu na nic, gdyż nasza opina o nas będzie tak niska, że każdy od nas będzie lepszy. Zaś z drugiej strony kiedy nasze ego, jest większe od nas samych sprawia, że nikt się nie liczy poza nami. My mamy zawsze rację i każdy kto uważa inaczej jest w błędzie. My nigdy nie popełniamy błędów - tak myślimy, ale tak naprawdę nie potrafimy zauważyć własnych błędów. Czyli nasza głowa ma ogromne znaczenie. Jednak łatwiej to zauważyć u sportowców. Zawsze jakieś problemy w życiu prywatnym, powodowały słabszą moją formę. Potrafiłem puszczać strzały z połowy, a nawet piłka przelatywała mi przez ręce. Jednak gdy problem znikał to moje interwencje potrafiły przesądzić o wyniku meczu. Podczas meczu nie potrafiłem się skupić na moich obowiązkach, ponieważ myślami byłem przy moich problemach. Ale uratowała mnie rozmowa. Rozmowa z drugą osobą, to lekarstwo na wszystko. To myśli mnie przytłaczały, a rozmowa pozwoliła mi wyrzucić je z siebie oraz wszystkie emocję. Pamiętam kiedy przegraliśmy mecz przez mój błąd to podczas rozmowy z trenerem, kiedy mu wszystko wyjaśniłem uroniłem łzy. Były to łzy najcięższe w moim życiu. Dlaczego? Bo wszystkie problemy razem z nimi odeszły na pewien czas. Nie bójcie swoich emocji i myśli, one mogą być dla Was kamieniem u głowy. Jeśli się zawiąże na szyi, pociągnie Was na dno. Emocje potrafią przytłoczyć, jak nauka. Wiedzę, którą zdobywamy w szkolę, tęż potrafi przytłoczyć. A jak sobie z nią poradzić? Najlepiej wysiłkiem fizycznym. Podczas treningu nasza głowa się oczyszcza i jest gotowa do przyjęcia świeżej porcji wiedzy. Są różne sposoby aby nie oszaleć. Pamiętajcie, aby nigdy w sobie niczego nie dusić. Bo duszenie w sobie może Was ściągnąć na dno.
LeLoupSoiltaire


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz