środa, 1 lutego 2017

Rozkojarzenie

Coś dziwnego ze mną ostatnio się dzieję. Nie mogę się na niczym skupić, ciągle o czymś zapominam, nawet jem mniej niż zwykle. Czy to normalne? Czym może to być spowodowane? Dlaczego moja pamięć zachowuje się inaczej niż zwykle? Jestem tylko zwykłym człowiekiem, więc nie wiem. Nie jestem biologiem, genetykiem ani psychologiem, aby stwierdzić dlaczego się tak dzieje. Muszę przyznać, że jest to bardzo dziwne uczucie wiesz, że coś miałeś zrobić, a nie wiesz co i nagle dostajesz wiadomość dlaczego Cię nie ma? A Ty sobie nagle przypominasz co miałeś zrobić. Moje myśli krążą w zupełnie innej rzeczywistości, żyje ostatnio marzeniami. Kilka rzeczy mi się udało, nawet widzę sens w moich planach na przyszłość, można powiedzieć że w końcu, ponieważ bardzo długo się wahałem. Jednak kilka zdarzeń utwierdziło mnie, że muszę związać swoje przyszłe życie ze sportem i z ludźmi. Ja wszystko robię dla innych, muszę być oceniany, już nie potrafię czegoś robić bez presji. Może dlatego istnieje ten blog, abyście mnie oceniali. Każdy z Was może to zrobić, bo jestem w tym momencie tworem publicznym, którego można zrównać z ziemią. Ale muszę Was zmartwić, jeśli to spróbujecie to się Wam nie uda. Dlaczego? Bo jestem sportowcem i każda krytyka motywuje mnie do jeszcze większego wysiłku. Ja krytykę traktuje jako doping, który motywuje do działania. Czasami nie znam słowa "NIE" nie rozumiem go i wszystko robię aby je zmienić. Czy to dobrze? Chyba NIE, ale ja za każdą decyzję odpowiadam, więc będę robić co mi się podoba. Wiadomo czasami trzeba zahamować i przyjąć słowo NIE, ale ja chyba już tego nie potrafię. Tak na mnie działają ludzie. Ja tylko staram się przystosować do środowiska i nadążyć za rozwojem ludzkości. Jednak to nie znaczy, że musimy wszytko pochłaniać co nam mówią inne osoby. Musimy się nauczyć wybierać z tego co najważniejsze. Musimy umieć wybierać sedno tylko tyle aby siebie zmienić na lepsze, ale nie na gorsze. W tym punkcie pojawia się kolejne pytanie filozoficzne, czyli co znaczy, że coś jest gorsze? Przecież my samy ustalamy granice i każdy z nas wie co jest dobre dla niego, a co złe. Dlatego jak zwykle każdy z Nas musi sobie odpowiedzieć na pytanie. Co dla Ciebie znaczy, że ktoś jest gorszy od Ciebie? Co dla Ciebie znaczy, że ktoś jest lepszy od Ciebie? Ale musicie uważać, żeby nie dzielić ludzi, ponieważ z drugiej strony ten podział jest bezsensowny. Przecież każdy z Nas jest inny, każdy z Nas jest wyjątkowy więc Nas się nie da porównywać, jedynie w pojedynczych kategoriach. Na przykład mnie można porównywać z innym bramkarzami, ale nigdy nie będziecie mieli pewności, kto z Nas jest najlepszy, gdyż każdy z Nas mierzy się inną miarką i może być lepszy w czymś innym. Kończąc ten wywód musimy się skupić na tym co robimy. Nie możemy ciągle się porównywać do innych, ponieważ jest to bezsensu. Ale najważniejsze jest to że musimy zawsze wierzyć w siebie.
LeLoupSoiltaire

P.S. Znajcie sedno tego mimo, że próbuje odwrócić Waszą uwagę od najważniejszego.


A Wy ja daleko pójdziecie? https://www.youtube.com/watch?v=ZNra8eK0K6k

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz