poniedziałek, 6 lutego 2017

Tajemna Moc

Co można zrobić z własną mocą? Co by było gdybyśmy potrafili cofać się w czasie? Dzięki wspaniałej produkcji Dontnod Entertainment mam pewne przepuszczania. Jesteśmy tylko ludźmi i kiedy w grę wchodzą emocję przestajemy racjonalnie myśleć i robimy wszystko aby sprawa potoczyła się po naszej myśli. A jeśli by się tak nie stało. Czysto hipotetycznie mając taką moc moglibyśmy powtarzać swoją decyzje milion razy tylko po to aby uzyskać przychylne nam wnioski.
I tak bez końca. W jakim wtedy świecie byśmy żyli, a może spowodowalibyśmy jakąś wyrwę czasoprzestrzenną, w tym momencie powinienem pochylić się nad kilkoma pracami naukowymi w tej dziedzinie, ale nie zrobię tego. Jeśli ktoś będzie ciekawy, to niech sobie poszuka jakiś informacji w internecie. A gdyby naszą utopię zamienić w jedno życzenie. Co jeśli nasza moc zadziałałaby tylko raz, cobyście zrobili. Uratowali swojego bliskiego, zmienili wybór szkoły/pracy, wymienili żonę na lepszy model? Ja chyba nie jestem pewien, ale mam takie trzy momenty z mojego życia, które bym zmienił. Nie wiem jakby, wpłynęły na moje życie, ale chciałbym zobaczyć jakby takie zmienione życie by się potoczyło. Czy domyślacie się co bym zmienił? Jeśli nie to na pewno jeden moment z mojego życia znajdziecie w innym poście. Podpowiem jest to najbardziej popularny post. Ale dwie kolejne zmiany to tak do końca nie jestem ich pewien. Dlaczego? Bo się teraz zastanawiam nad konsekwencjami moich decyzji. Co spowodowało, że jest tu gdzie jestem. Ale patrząc na bohaterkę produkcji, musiałbym coś poświęcić w zamian za "lepsze jutro". Czy byłaby to rodzina? Czy byli to przyjaciele? A może było by to harcerstwo? Nie wiem, ale chciałbym się dowiedzieć. Ja szukam już tylko jednego do pełni szczęścia. Również dzisiaj to sobie uświadomiłem. Mam wszystko, chociaż nie wyglądam na takiego, ale tylko jednej osoby mi brakuje. Już się nie mogę doczekać na spotkanie z nią. To będzie niezwykłe przeżycie. A Ty jesteś już szczęśliwy? Ale nie tylko kiedy Cię widzą inni ludzie, ale również czy jesteś szczęśliwy w głębi duszy? Na tę pytania odpowiedzcie sobie. Ja jestem już gotowy na spotkanie. Czekam na Ciebie P..... .
LeLoupSoiltaire

1 komentarz:

  1. you write deep stuff and i know how you feel i am also alone wolf

    OdpowiedzUsuń