piątek, 4 marca 2016

Zwykły dzień

Hej! Dzisiaj po wykładach w szkole na temat przedsiębiorczości uświadomiłem sobie, że nie wiem co chce robić w życiu. Wiem gdzie chce pójść na studia, ale nie wiem co chce po nich robić. To jest przerażające, że nie mam pomysłu na swoje życie. Czy Wy też macie takie problemy? Jak sobie z nimi poradziliście? Ja wiem, że przez kilka najbliższych dni będę szukał swojej ścieżki, która mnie uszczęśliwi, bo na pewno nie wyobrażam sobie, że będę musiał pracować w miejscu, w którym będę nieszczęśliwy. Mam nadzieje, że nie macie takiej sytuacji jak ja, a jeśli już taką macie to czeka przed Wami ciężki orzech do zgryzienia. Pamiętajcie nikt za Was nie wybierze, to musi być Wasza samodzielna decyzja.

LeLoupSoiltaire
P.S Link do jednej z moich ulubionych piosenek :)
https://www.youtube.com/watch?v=uuD0rvNJIIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz